Supercharge klar for transport & logistikk 2022
Nye innovasjoner, samferdsel, verdiskaping og fremtidens strategier og trender er blant temaene som står på programmet for årets messe.
Transport & Logistikk-konferansen på Gardermoen har blitt en viktig konferanse for alle aktører som jobber med samferdsel i Norge. Samferdselsminister Jon-Ivar Nygård (AP) vil være tilstede på konferansen. Arrangørene kan garantere gode diskusjoner om samferdsel. Her møtes både politikere og ledere av transport- og logistikkbedriftene til felles meningsutveksling.
Klima i fokus
I mange år har det vært snakk om grønn logistikk, og det er fortsatt aktuelt under årets konferanse. Det har aldri vært viktigere med miljøvennlig godstransport, og konferansen vil fortsette å rette fokus mot en grønnere bransje.
Supercharge skal stille både med presentasjon og paneldebatt mandag 24. oktober kl. 14:30 – 15:45, og ønsker alle velkommen til å følge. Vi blir også stående på stand utover dette dersom du ønsker å slå av en prat.
Vi gleder oss til to spennende dager på Gardermoen den 24. og 25. oktober!
Ønsker du å lese mer om eventet eller sjekke ut programmet kan du klikke HER.
«Tæpping» har kommet for å bli
Ladebransjen streber stadig mot å gjøre lading så forbrukervennlig som mulig. Dette ønsker Supercharge å bidra med og har den siste tiden levert flere ladere med betalingsterminaler integrert. Betalingsterminalene vil gjøre ladeprosessen enklere for forbrukeren. Kunden slipper å laste ned «enda en ny app» og kan istedenfor enkelt tæppe kortet på betalingsterminalen. Prosessen fra kunden ankommer ladestasjonen til ladingen er i gang vil være både tidsbesparende, effektiv og ikke minst behagelig.
I videoen har Norsk Elbilforening testet ut ladestasjonen til Skagerak Energi i Kragerø. Her viser de hvor enkelt betalingsløsningen fungerer for forbrukeren. Les hele saken her.
Betaling med kort steg for steg:
- Sett ladepluggen i bilen
- Tæpp kortet på betalingsterminalen
- Voilà – ladingen er i gang!
Når du ønsker å stoppe ladingen velger du ladekontakten du benytter på skjermen, og tæpper kortet ditt igjen på betalingsterminalen. Ta ladepluggen ut av bilen og sett den tilbake i laderen.
Viktig! Når du benytter deg av betalingsterminalen vil det bli reservert 500 NOK på betalingskortet ditt. Dette er for å sikre at ladebeløpet blir betalt. Reservasjonen blir så erstattet av ladebeløpet når ladingen er fullført.
Dersom du opplever problemer ved en av våre ladestasjoner er det bare å ta kontakt med vår døgnåpne helpdesk på tlf. 47712341. God lading!

