Support
Vi står klar for å hjelpe deg hver dag, hele dagen.
Supercharges supportavdeling består av dyktige ansatte som hele døgnet håndterer og følger opp kunder via vårt 24/7-365 kundesenter. Vi hjelper deg hver dag, hele dagen. Vår døgnåpne helpdesk er tilgjengelige til å hjelpe deg med alle slags ladeproblemer. I andre enden møter du en av våre hyggelige kundeservice-personell som hjelper deg å finne best mulig løsning.
Du kan kontakte oss hele døgnet på telefon +47 47 71 23 41
Supercharge Support har:
- Døgnåpent kundesenter, 365 dager i året
- Full oversikt over alle ladestasjoner til enhver tid
- Trygghet og sikkerhet ved å ha direkte linje til kvalifisert personell
- Vennlige og behjelpelige konsulenter
- On-site hjelp og inspeksjoner
Døgnåpen support for kunder
Sluttkunder kontakter gjerne kundeservicen dersom de har spørsmål relatert til lading, eller for generell assistanse for å starte lading. Når noen kjøper sin første elbil kan lading fortsatt skape litt usikkerhet hos kundene. De fleste som kjøper Supercharge sine ladestasjoner har ikke egen helpdesk, og ønsker at Supercharge skal håndtere all kundesupport, teknisk support og drift av anleggene. Her er vi mer enn gjerne behjelpelige.
Det er du som kunde som selv velger supportnivå. Noen har egen kundesupport som kundene kontakter, kalt 1. linje kundesupport. Da bruker de oss i Supercharge til å levere teknisk support, 2. linje og 3. linje
Teknisk hjelp
Helpdesken vår har alltid full oversikt over alle aktive ladestasjoner og finner raskt fram til den det er problem med. Dersom en ladestasjon er ute av drift pga. tekniske problemer, sørger vår support for at teknikere blir sendt ut for å fikse problemet. Kvalifisert fagpersonell kan rykke ut til ladestasjoner som behøver tilsyn eller reparasjon. I de fleste tilfeller vil Supercharge vite om en teknisk feil før det byr på noen problemer for deg.